سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین روش درمان طاسی سر

موهای نواحی پشتی و جانبی سر (کاشت مو فرق سر) در طول زندگی فرد حتی در یک فرد طاس به رشد خود ادامه می دهند. این موها به اثر هورمون ها حساس نیستند. زمانی که مو به ناحیه دچار طاسی پیوند زده می شود، به رشد خود ادامه می دهد. به طوری که می تواند حتی شسته و یا حالت داده شود. این منطقه دهنده در پشت سر، امکان برداشت 4 تا 5 هزار گرافت را در یک یا چند جلسه می دهد. در این حالت کاشت مو بهترین جواب می باشد.

افراد کاندید برای جراحی کاشت مو

مردان با الگوی ریزش موی مردانه

زنان با الگوی ریزش موی زنانه

جایگزین سازی موی سبیل، ریش، ابروها

افرادی که خواهان حفظ یا جلو بودن خط رویش مو هستند.

نکات کلیدی کاشت ابرو

برای کاشت ابرو نکات زیر را به خاطر داشته باشید:

1.     بهترین اشخاص برای پیوند ابرو کسانی هستند که موی سر صاف دارند، کسانی که با این عمل آشنایی دارند می دانند که موهای مجعد برای کاشت ابرو مناسب نمی باشند.

2.    مراحل کاشت ابرو به 3 قسمت تقسیم می شود:تاج ابرو (head)، بدنه ابرو (body) ، دم ابرو (tail) و در هرکدام از این دسته ها باید مواردی رعایت گردد:نخست اینکه در کاشت تاج ابرو باید موها با زاویه مناسب و رو به بالا خوابانده شود تا ابروهای شما حالت عمودی پیدا نکنند، در کاشت بدنه ابرو نیز این موضوع باید رعایت گردد که سمت تاج ابرو به دم ابرو باید از زاویه خواباندن موها به تدریج کاسته شود به گونه ای که موها با زاویه صفر درجه به صورت مماس در پوست صورت کاشته شود. پزشکان حتی این موارد را در نظر می گیرند که نوع موهایی که برای کاشت ابرو استفاده می شود دارای قطری مناسب همسان با موهای ابرو باشند و از موهای ضخیم برای ابرو استفاده نکنند.

3.     معمولا کاشت ابرو را برای افرادی توصیه می کنند که به دلیل عوامل مادرزادی، بیماری، عفونت یا زیرابرو برداشتن زیاد از حد، ابروهای کم پشتی دارند یا ابرو ندارند.

کدام نوع از مشکلات ریزش مو، برای مزوتراپی مناسب‌تر هستند؟؟

1.اگر به هر دلیلی و به مرور زمان سرعت رشد موهای شما افت کرده و مانند گذشته نیست، مزوتراپی مو می‌تواند نسبت به سایر روش‌ها، برای شما موثرتر باشد.

 

2.اختلالاتی مانند تلوژن افلوویوم و ریزش موی ناشی از استرس، از دیگر مشکلاتی هستند که توسط مزوتراپی مو درمان خواهند شد. این دو مشکل زمانی رخ خواهد داد که بدن شما دچار استرس روانی یا فیزیکی شود.

 

3.همچنین اگر ساقه‌‍ی موی شما به هر دلیلی دچار آسیب دیدگی شده است، می‌توانید با استفاده از مزوتراپی مو، سرعت رشد موهایتان را بیشتر کنید و سلامت فولیکول‌های مو را برگردانید.

 

4.علاوه بر موارد ذکر شده، ریزش موی سکه‌ای یا آلوپسی از دیگر مشکلات مربوط به مو است که با این روش حل خواهد شد.

 

کدام دسته از افراد برای مزوتراپی مو مناسب نیستند؟

1.خانم‌های باردار

 

2.افرادی که دچار ریزش موی ناشی از بیماری‌های زمینه‌ای مانند سفلیس شده‌اند.

 

3.کسانی که به دلیل مشکلات ژنتیکی، جنس موی خوبی ندارند.

 

4.آن دسته از افرادی که از بیماری‌های دیابت، ایدز و … رنج می‌برند.

 

5.مردان بالای 40 سال که از طاسی‌های آندروژنی شدید رنج می‌برند.

 

6.خانم‌های بالای 60 سال که از طاسی‌های آندروژنی رنج می‌برند.